PRAKTISK INFO

Tidspunkter for arrangementet

Søndagens spilleplan finner du
HER
Åpningstider for publikum og spillere i hovedhallen med esportturnering
Lokalet åpner daglig for publikum og spillere klokken 09.30. Lokalet stenges klokken 22.00.
Første kamp starter 10.00 på fredag.
Dersom siste kamp er ferdig før 22, stenger vi lokalet etter fullført kamp.
Egne start og sluttidspunkt for Smash Bros, , se vår start,gg.-side.

Åpningstider spillmesse i ungdomshallen:
Torsdag: 10.00-20.00
Fredag: 10.00-20.00
Lørdag: 11.00-18.00
Søndag: 10.00-20.00*

* Vi har flyttet noen aktiviteter inn i amfiet, i tillegg til at man kan se på finalene i fortnite, valorant og super smash fra tribunen. Ungdomshallen er stengt.


Registrering og innsjekking
Påmeldingsfrist for deltakere er 14. juni. Deltakere skal registrere seg i admin-området mellom de to hallene når de ankommer Sparta Amfi. Innsjekking bør skje minimum en time før planlagt kampstart. For detaljer spesifikke for Super Smash Bros., se vår start,gg.-side.
Spillere må medbringe egen mus, tastatur, headset og kontroller.

Transport og parkering
Togstasjonen: 30 minutters gange, 6 minutter med bil.
Sarpsborg Bussterminal: 18 minutters gange, 4 minutter med bil.
Flybussen: Stopper ved Amfi Borg, 18 minutters gange, 3 minutter med bil.
Parkering: Gratis parkering tilgjengelig på stedet. Ekstra gratis parkeringsplasser og gateparkering finnes i nærheten.

Mat og drikke
To kiosker og en café i messeområdet selger et bredt utvalg av mat og drikke.
Matpakker er tilgjengelig for kjøp til 300,- NOK per spiller/person per dag. Dette dekker lunsj og middag for hver dag. I tillegg selges det diverse mat og drikke i kioskene.
I nærheten til Sparta Amfi finner man flere matsteder og tre ulike kjøpesentere med diverse spisemuligheter.

Registrering og innsjekking
Påmeldingsfrist for deltakere er 14. juni. Deltakere skal registrere seg i admin-området mellom de to hallene når de ankommer Sparta Amfi. Innsjekking bør skje minimum en time før planlagt kampstart. For detaljer spesifikke for Super Smash Bros., se vår start,gg.-side.
Spillere må medbringe egen mus, tastatur, headset og kontroller.

Transport og parkering
Togstasjonen: 30 minutters gange, 6 minutter med bil.
Sarpsborg Bussterminal: 18 minutters gange, 4 minutter med bil.
Flybussen: Stopper ved Amfi Borg, 18 minutters gange, 3 minutter med bil.
Parkering: Gratis parkering tilgjengelig på stedet.
Ekstra gratis parkeringsplasser og gateparkering finnes i nærheten.

Mat og drikke
To kiosker og en café i messeområdet selger et bredt utvalg av mat og drikke.
Matpakker er tilgjengelig for kjøp til 300,- NOK per spiller/person per dag. Dette dekker lunsj og middag for hver dag. I tillegg selges det diverse mat og drikke i kioskene.
I nærheten til Sparta Amfi finner man flere matsteder og tre ulike kjøpesentere med diverse spisemuligheter.

Overnatting
Vi tilbyr gratis overnatting til spillere og apparat ved Kruseløkka Ungdomsskole.
I tillegg til dette har vi fått et generøst Norcup-tilbud fra Quality Hotel Sarpsborg:

Kr 1140,- pr. enkeltrom pr. døgn
Kr 1340,- pr. dobbeltrom pr. døgn (2 personer)
kr 2040,- pr. familierom pr. døgn (4 personer)
Prisene inkluderer frokostbuffé i restauranten og inngang til badeland.



For å bestille, send en e-post til: monika.finjord@strawberry.no Oppgi Norcup som referanse ved bestilling.

Fasiliteter på stedet
Loungeområde for lading av enheter og avslapning.
Åpne spillstasjoner til oppvarming for spillere  eller utprøving for andre besøkende (dette gjelder kun torsdag)
Toalettfasiliteter tilgjengelig i begge ender av hallen.
Alle fasiliteter er tilgjengelige for funksjonshemmede.
En egen spillmesse med gratis inngang i den tilknyttede ungdomshallen, inkludert flere utstillere, aktiviteter og konkurranser.

Sikkerhet og regler
Arrangementet er rusfritt.
Vakthold og politiets tilstedeværelse sikrer arrangementets sikkerhet.
Detaljerte instrukser for nødsituasjoner og førstehjelp vil være tilgjengelig.


DETTE MÅ DU VITE

Praktisk info

Frivillig?

Bli en del av teamet bak Norcup 2024! Vi søker engasjerte frivillige som ønsker å bidra til å gjøre dette arrangementet til en suksess. Dette er en fantastisk mulighet til å få verdifull erfaring innen event management, samtidig som du er en del av et spennende og inkluderende miljø.

Hvordan du kan bidra:

Media:
Hjelp med å dekke arrangementet gjennom foto, video og sosiale medier.
Vertskap: Vær ansiktet utad for Norcup; assistér med informasjon og veiledning for deltakere og besøkende.
Streaming: Operer streaming av live-kamper og sikre at online seere får en førsteklasses opplevelse.
Rigg: Vær med på opp- og nedrigging av utstyr – perfekt for de teknisk interesserte.
Messeområde: Hjelp til på vårt dynamiske messeområde med stands og aktiviteter.

Fordeler ved å være frivillig:

Eksklusiv Norcup merchandise
Matpakker gjennom hele arrangementet
Mulighet til å knytte kontakter og utvikle nettverk med både deltakere og andre frivillige.
Få erfaring med arrangementlogistikk som vil være verdifull på CV-en din.

Er du interessert i å bli med i vårt engasjerte og frivillige team? Vi vil gjerne høre fra deg! Send en e-post tilpost@krednorge.no hvor du forteller litt om deg selv og hvordan du ønsker å bidra. Vi verdsetter ditt engasjement og gleder oss til å ha deg med på laget!